Известие

Collapse
No announcement yet.

Съвет при покупка на Alfa Romeo GT

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Съвет при покупка на Alfa Romeo GT

    Здравейте колеги,
    бих желал да получа малко информация за покупка на Alfa Romeo GT? Кои двигатели са за предпочитане? Слаби страни на колите? Какъв разход да очаквам от бензиновите 1.8 двигатели (доколкото разбрах 2.0-литровите бензинови двигатели са проблемни). Искам да върви доволно, но да мога и що годе да разчитам на колата. Благодаря предварително.

  • #2
    Май само 1.9 дизел и 3.2 бензин стават за ГТ.

    2.0жтс е проблемен, а 1.8 е слабичък за това купе...
    А и той е от следващото поколение с подобрени вредни емисии по Евро стандартите и има 3 катализатора, 3 ламбда сонди... пълна пародия
    156 2.0TS

    Comment


    • #3
      Първоначално публикувано от dhtj Покажи съобщение
      Май само 1.9 дизел и 3.2 бензин стават за ГТ.

      2.0жтс е проблемен, а 1.8 е слабичък за това купе...
      А и той е от следващото поколение с подобрени вредни емисии по Евро стандартите и има 3 катализатора, 3 ламбда сонди... пълна пародия
      Благодаря за информацията.

      Comment


      • #4
        Наистина има само два мотора и те са 1.9 дизел и 3.2 бензин. Окачването като на другите си е слабичка част, тая Алфа е по-тежка от 156 с 1.9. Има повечко електроника сравнение с другите модели, като парктроник, прозорците се свалят и вдигат при отваряне и затваряне. Има VDC, тоест ESP, което на някои колеги съм виждал да дава грешка. Лично за мен тая кола, трябва да е с 18ки минимум, за да изглежда добре. Разхода й е перфектен на дизеловата. Ако имаш някои специфичен въпрос питай, имам ГТ 1.9.
        Alfa Romeo GT 1.9 16V JTD
        Lancia Musa 1.4i 16V Automatic
        Alfa Romeo 145 1.3 8V Boxer

        Comment


        • #5
          Първоначално публикувано от ScuderiaItalia Покажи съобщение
          Наистина има само два мотора и те са 1.9 дизел и 3.2 бензин. Окачването като на другите си е слабичка част, тая Алфа е по-тежка от 156 с 1.9. Има повечко електроника сравнение с другите модели, като парктроник, прозорците се свалят и вдигат при отваряне и затваряне. Има VDC, тоест ESP, което на някои колеги съм виждал да дава грешка. Лично за мен тая кола, трябва да е с 18ки минимум, за да изглежда добре. Разхода й е перфектен на дизеловата. Ако имаш някои специфичен въпрос питай, имам ГТ 1.9.
          Какво трябва да гледам при покупка? Има ли скъпи ремонти, които са специфични за тоя модел с 1.9 дизел имам впредвид? Как е колата относно ръждясването? Благодаря.

          Comment


          • #6
            Не ръждясва... Стига да не е някой австрийски кенеф.
            Взимаш италианско и няма грижи относно ръждата.

            Потенциални разходи - като всеки дизел - турбо, съединител с маховик и дюзи. Грубо всяко от трите по 1000лв. Може и по-евтино, може и по-скъпо.

            Отделно окачването, ако ще го правиш както трябва с оригинални части(другите не стават) = 500лв

            Гледаш да работи добре на място топла и студена, плавно тръгване, полусъединител и така.
            Ако имаш и кабел за диагностика още по-добре.
            156 2.0TS

            Comment


            • #7
              Намерих си я в Италия, няма никъде ръжда и всичко се отвива. Турбото със сигурност няма да е много красиво, моето имаше луфт още от както я купих и изкара половин година преди да даде фира, но аз я досъсипах след чипосването взе да ми изтръпва крака. Единя начин да пробваш демфера, е ако на 5та или 6та от 2000 оборота дадеш пълна газ в колата, не трябва да има вибрации и в покой, не трябва да дрънчи или клопа нещо. Турбото не е страшно, най-страшно е демфера да не е заминал, че си е 1000 лева, след това съединителя и турбото рециклирано са кажи речи на една цена. Попринцип имам един разбит тампон, който ще сменям и той звучи, като заминал демфер, така че може и да те излъже нещо дребно, а да си мислиш, че не е, а също и обратното. Мислиш ли нещо да я преправяш или ще си я караш стокова? Ако мислиш да модифицираш търси CF4. Пролетта ще си сменям цялата предница с един италиански комплект на FRAP, които се надявам да е добър, 200 и нещо евро беше. И не винаги италианските коли са съсипани на мотор, кутията я смених, защото майстора ми каза, че е карана от обувка номер 46+ и реших, че няма смисъл да си играем с нея, а от както рециклира турбото не пипа грам маслото, а колата е над 300к като гледам. Километрите в ЕКУ-то са изтрити, значи гледката е била много грозна, но въобще не ме притеснява щом не пипа маслото, зимата пали супер лесно.
              Last edited by ScuderiaItalia; d.m.y г., 03:54.
              Alfa Romeo GT 1.9 16V JTD
              Lancia Musa 1.4i 16V Automatic
              Alfa Romeo 145 1.3 8V Boxer

              Comment

              Working...
              X